קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טארט כרישה ושנטרל

טארט כרישה ושנטרל
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קצפת כבדה, קמח, chanterelles, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: כרישה ו Chanterelle טארט, Tarte Aux Girolles- " chanterelle Tart, ו כרישה טארט.

הוראות

1
הפוך את הקרום: בקערה בינונית, מערבבים קמח, מלח ופלפל. לשפשף חמאה לתוך קמח עד שרובו נראה כמו קמח תירס אבל כמה חתיכות גדולות יותר, בגודל אפונה להישאר.
מרכיבים שתצטרך
2
טפטוף ב 3 כף. מים קרים כקרח תוך ערבוב במהירות עם מזלג. או, קמח דופק, מלח, פלפל, וחמאה במעבד מזון עד תערובת גסה, קמח תירס מרקם צורות, ואז לטפטף במי קרח עד הבצק מגיע יחד. להפוך את הבצק על חתיכת פלסטיק גדולה לעטוף ולהשתמש לעטוף ללחוץ על הבצק לתוך 1-in.- דיסק עבה. לעטוף בניילון נצמד ולשים במקרר לפחות 30 דקות ועד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים תנור ל-37
4
קמח קל משטח עבודה. לפתוח בצק; עם מערוך בעדינות לגלגל אותו, הפיכת בצק 90 בין כל גליל, לתוך 12-in. מעגל.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים בצק מגולגל ב 9 1/2-in. מחבת טארט. לקצץ קצוות לשטוף עם קצוות מחבת. מכסים את הבצק עם חתיכת נייר אלומיניום גדולה ומכבידים עם משקולות עוגה, שעועית יבשה, או אורז לא מבושל.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים קרום 20 דקות. הרם רדיד ומשקולות את הקרום ואופים עד תחילת להפוך זהב, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
תנו לקרום להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, לעשות מילוי: להמיס חמאה במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים כרישה ומלח ומבשלים, ערבוב, עד כרישה הם רכים, על 3 דקות. הפעל חום גבוה ולהוסיף פטריות. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד פטריות נתנו את הנוזל שלהם, 5 עד 10 דקות. מערבבים טימין, שמנת ופלפל, ואז לכבות את החום ולתת להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
10
מורחים חצי מהגבינה המגורדת על קרום טארט.
מרכיבים שתצטרך
11
מורחים תערובת כרישה פטריות על גבי ומפזרים גבינה נותרת.
מרכיבים שתצטרך
12
אופים עד גבינה מותכת וזהב, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
בואו לשבת 10 דקות לפני חיתוך.
14
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.