קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

טארטלטים דלעת

טארטלטים דלעת
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו טארטלטים של דלעת. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 299 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 16. 52 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם ביצים, חלב אידוי, מאפה פאי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 51%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: טארטלטים של מרנג משמש דלעת, טארטלטים דלעת ללא גלוטן וטבעונים, ו טארטלטים לחם, טארטלטים לחם מהיר עם גבינת תפוחי אדמה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 חום. על משטח עבודה, גלגל כל דף מאפה; מגלגלים ל-1/8 אינץ'. עובי. באמצעות 4-ב מקומח. חותך עגול, חתוך 16 עיגולים, מגלגל מחדש שאריות במידת הצורך. לחץ על עיגולים לתבניות מאפינס המצופות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה מקציפים דלעת, חלב, סוכר, ביצים, מלח ותבלינים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
תבליניםתבלינים
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים לתוך כוסות מאפה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
4
אופים 15 דקות. הפחת את הגדרת התנור ל-350 אורך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים 25-30 דקות או עד סכין מוכנס ליד מרכז יוצא נקי. אם רוצים, מעליו מרשמלו ואופים 2-3 דקות יותר או עד שהמרשמלו משחים קלות. מגניב 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
הפעל בזהירות סכין סביב הצדדים כדי לשחרר טארטים. מצננים במחבתות על מתלי תיל לפני הסרתם.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
מגישים או מקררים בתוך 2 שעות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טארטלט עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "