קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות39
מגזין

טגין של כבש ומשמש ברוטב דבש

טגין של כבש ומשמש ברוטב דבש
טגין של כבש ומשמש ברוטב דבש הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך כורכום הקרקע, מקל קינמון, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב משמשים מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המהפך האולטימטיבי: פודינג לחם וחמאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: טג'ין טלה טעים עם משמשים, טגינת טלה עם חומוס ומשמשים, ו טגינת טלה קינמון עם משמשים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
2
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה. זרוק בעדינות למעיל.
3
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תערובת כבש; מבשלים 5 דקות, בראונינג מכל הצדדים ומערבבים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בצל, ומבשלים 2 דקות, ערבוב פעם אחת. מערבבים במרק, דבש, ומקל קינמון. מכסים ואופים ב 425 במשך 45 דקות. מערבבים משמשים, ואופים 15 דקות. זרוק מקל קינמון, ומפזרים באופן שווה עם שקדים חתוכים.
מרכיבים שתצטרך
6
יין הערה: כבש, הבשר המסורתי ביותר של הים התיכון, הוא מאוד ידידותי ליין. מקברנה סוביניון ועד סירה ובורדו ועד ריוחה, אין כמעט יין אדום שלא עובד עם זה. במנה זו, את הטעם של הטלה מודגש על ידי מתיקות פירותי של משמשים ודבש. זה הולך טוב עם זינפנדל, יין עבה ועשיר שיש לו פרי צפוף משלו. נסה folie Deux ' s 2002 zinfandel From Amador County, California ($18). - קארן מקניל .
מרכיבים שתצטרך