קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה אפויה מלטזית

טונה אפויה מלטזית
אם יש לכם חומץ יין, פלפל, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו פודינג לחם מלטזי (באמצעות לחם מעופש), תפוחי אדמה אפויים עם טונאן וגבינה, ו עוגות טונה אפויות (מתכונים דומים).

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפיית תפוחי אדמה, קלופים, פרוסים דקאפיית תפוחי אדמה, קלופים, פרוסים דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור, טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור, טחון טרי, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי, קצוץנענע טרי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3smallsבצלים, קטנים, חתוכים לקוביותבצלים, קטנים, חתוכים לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, חצוי וקטורעגבניות שזיף, חצוי וקטור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, כדי לטעום (הערה, ניתוח תזונתי עבור נתרן יהיה שגוי, עליך להסביר את המלח שאתה מוסיף!)מלח, כדי לטעום (הערה, ניתוח תזונתי עבור נתרן יהיה שגוי, עליך להסביר את המלח שאתה מוסיף!)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה, כמו סטייקים, ca. 1/2 אינץ ' עבה, בדרך כלל סביב 4 סטייקיםטונה, כמו סטייקים, ca. 1/2 אינץ ' עבה, בדרך כלל סביב 4 סטייקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4שיני שום, כתוש אבל נותר שלםשיני שום, כתוש אבל נותר שלם

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.