קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל עם מתכון מתענג זית

טונה בגריל עם מתכון מתענג זית
טונה בגריל עם מתכון מתענג זית יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 243 קלוריות. מתכון זה מ kitchendaily.com יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו זיתים מיובאים, פלפל, זיתים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: טונה בגריל עם רוטב זית, בס מפוספס עם מתכון זית-שקדים להתענג, ו טונה, זית, אבוקדו, מתכון סלט שעועית ירוקה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.