קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

טונה בשמנת ובזיליקום פנה

טונה בשמנת ובזיליקום פנה
קרמי טונאן ובזיל פנה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 123 גרם של שומן, וסך הכל 1513 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פסטה פנה, עלי בזיליקום, טונאן בשמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קרם האור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים עם קרם כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו פנה ברוטב בזיליקום קרמי-אגוז, שרימפס בזיליקום שום עם פנה במרינרה בזיליקום חריף, ו Pepperoncini טונה פנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק