קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

טונה-פטי בורגרס

טונה-פטי בורגרס
המבורגר טונה-פטי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 302 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לך גזר, פלפל קאיין, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 84% המנה הזו מעולה. נסו קציצת טונה, כריכי טונה פטי, ו פאן פריד טונה פטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.