קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות30
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

טונה צרובה ברוטב ווסאבי

טונה צרובה ברוטב ווסאבי
טונאן צרוב ברוטב ווסאבי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 41 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 455 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 6 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ותביאו סטייקים לטונה, ממרח ווסאבי, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: טונה צרובה עם בצל ירוק-רוטב ווסאבי, המחבת של אמא של טדי צרובה טונה Ahi עם רוטב ווסאבי, ו סלט טונה צרוב ווסאבי.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.