קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

טוסטדה טונה ואבוקדו טרטר

טוסטדה טונה ואבוקדו טרטר
מתכון Tunan ו Tostada טרטר אבוקדו יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 40 דקות. אתה מקבל מתאבן שמשרת 32. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 110 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. אם יש לכם מחית אבוקדו, פלפל צ'יפוטלה, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו טרטר אבוקדו Tunan, טרטר טונה צרוב עם אבוקדו, ו טרטר טונה עם סלט מלפפון ואבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת כבדה, גבוהה צדדית ל 350 מעלות F. מטגנים את חתיכות טורטייה כמה בכל פעם עד חום זהוב קלות פריך.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים על צלחת מרופדת במגבות נייר ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
מערבבים את כל החומרים בבלנדר ומערבבים עד לקבלת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
1
מערבבים טונה, שמן חרדל, שמן זית, צלפים, צ ' יפוטלה, כוסברה, ובצל ירוק בקערה גדולה. מקפלים בעדינות את האבוקדו ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
שמן חרדלשמן חרדל
שמן זיתשמן זית
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
צלפיםצלפים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים כל אחד מחתיכות הטורטייה המטוגנות על צלחת ומתפשטים עם מנה קטנה של חמאת האבוקדו. למעלה החמאה עם כמה טרטר טונה. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה