קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

סטייקים סלמון עם רוטב שמיר

סטייקים סלמון עם רוטב שמיר
סטייק סלמון עם רוטב שמיר הוא מתכון פסקטארי עם 4 מנות. בבמנה עיקרית זו יש 363 קלוריות , 37 גרם חלבון ו -20 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 28% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מיץ לימון, פלפל, מים וחלב. זה מושלם ליום האהבה . עם ציון של 12% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סטייקים סלמון עלומים עם רוטב יוגורט-שמיר , סטייקים של סלמון שמיר שמנת , וסטייקים סלמון בגריל ללא עצמות עם חמאת שמיר חזרת .

הוראות

1
במחבת גדולה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים; להביא לרתיחה.
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
2
הוסף סלמון. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג. בינתיים, בסיר, מטגנים בצל בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה קמח, שמיר, מלח ופלפל עד לקבלת תערובת אחידה; להוסיף חלב בהדרגה. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיךציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
1 ליטר דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים1 ליטר דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 ליטר דובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצויים1 ליטר דובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצויים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שמירשמיר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מגישים עם הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סטייק סלמון בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. Belle Glos Las Alturas Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Belle Glos Las Alturas ויניארד פינו נואר
Belle Glos Las Alturas ויניארד פינו נואר
ממוקם באחד מהאתרים הניתנים לשתילה הגבוהים ביותר בהיילנדס סנטה לוצ'יה של מחוז מונטריי, ספסל בתולי זה מציע את כרם לאס אלטוראס, ימי חוף קרירים עם שמש עקבית ובסיס של אדמת טיט חולית גלוריה. התאמנו שיבוטים שונים של פינו נואר למדרונות בודדים ולתכונות הקרקע של הארץ. התשואות שלנו נשמרות נמוכות בכוונה על מנת לשמר את עוצמת הפרי שהבחירות המשובטות הללו העניקו לנו. בורדו כהה מאוד; ניחוחות של דובדבן שחור ואדמה מעובדת בשפע ותענוג לחושים. הפלטה מלאה, לעיסה ועשירה. הוא מצפה את הפה בטעמים של מילוי פאי פירות יער, תבלינים מתוקים ושזיפים, כולם עטופים במבנה מרקם מורכב שמוביל לגימור גמיש באלגנטיות שמצריך לגימה נוספת.