קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות60
מגזין

טורטייה שכבה ספרדית

טורטייה שכבה ספרדית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שכבת ספרדית Tortillan. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 321 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם גבינה, כוסברה, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו טורטייה ספרדית (חביתת תפוחי אדמה ספרדית), טורטיה דה פטטה (טורטיה ספרדית), ו טורטייה ספרדית (טורטילן אספניולה) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית בתפריט? נסה זיווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Tempranillo אורגני Protos. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Protos אורגני Tempranillo
Protos אורגני Tempranillo
צבע דובדבן בהיר עם שפה סגולה. טרי, שבו פירות יער שחור ואדום להתמזג יחד עם הערות פיקנטי, קלוי קלוי וקקאו מן ההזדקנות החבית. תחושה חלקה ומשיי מאוד, טאנינים מאוזנים ורכים.