קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

טירמיסו בצנצנת

טירמיסו בצנצנת
המתכון טירמיסו בצנצנת יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 2 שעות ו 20 דקות. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 125 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות וקנו קפה חזק מבית מקסוול, פודינג מיידי בטעם וניל ג'לי, פטל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו חומוס & קינואה מייסון Jar סלט, טירמיסו קלאסי ושוקולד ללא קפה-טירמיסו כתום, ו טירמיסו Ii (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים גבינת שמנת להפיץ בקערה גדולה עם מיקסר עד שמנת. בהדרגה להוסיף חלב, ולאחר מכן תערובת פודינג יבש, להכות היטב לאחר כל תוספת. מערבבים בעדינות 1 כוס שוט מגניב.
מרכיבים שתצטרך
ממרח גבינת שמנתממרח גבינת שמנת
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים חצי קוביות העוגה באופן שווה 8 צנצנות או מנות קינוח.
3
טפטוף 1 כפית. קפה על עוגה בכל צנצנת; מעל כל אחד עם תערובת פודינג 1/4 כוס וקמצוץ של שוקולד. מכסים עם קוביות עוגה שנותרו, קפה, תערובת פודינג, שוקולד וקצפת מגניב. למעלה עם פטל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
4
מקררים 2 שעות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto