קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

טרטר טונה עם חמאה אפורה חומה ותפוחים טריים

טרטר טונה עם חמאה אפורה חומה ותפוחים טריים
טרטר טונה עם חמאה אפורה חומה ותפוחים טריים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 436 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו טונה אהי משובח מסושי, שמן זית, שאלוט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: צדפות עם חמאה חומה בערווה, עוגת מייפל עם תפוחי חמאה חומים, ו שיבולת שועל חמאה חומה קלויה עם תפוחים.

הוראות

1
בקערת ערבוב, מוסיפים את הטונה, שאלוט, זנגביל, גרידת לימון, מיץ לימון, שמן זית, שמן שומשום, מלח ופלפל, וזורקים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
מלחמלח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
הוסף את תפוחי סבתא סמית ' חתוכים לקוביות וזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
תפוח סבתא סמיתתפוח סבתא סמית
3
במחבת טחון קטנה על חום גבוה, להמיס את החמאה ולבשל אותו עד שהוא הופך חום עשיר עמוק. ברגע שהחמאה הופכת לחומה, מערבבים את הפטרוזיליה, הטרגון, והעירית ומסירים מהחום. כפית את החמאה על תערובת הטונה ומגישים מיד עם פרוסת תפוח 1 בצד.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
עיריתעירית
תפוחתפוח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה אהי. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוברט Mondavi נאפה מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.