קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

יעבעשה גומן (קולארד גרין)

יעבעשה גומן (קולארד גרין)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ye ' abesha Gomen (כרוב ירוק). מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 145 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, שום, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכונים דומים: סעודה אתיופית: תבשיל בקר טחון, כרוב ירוק, ולחם שטוח טף (Minchet Abish, ye ' basha Gomen, And Ingera), ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל), ו כרוב מטוגן, ירוק חרדל, וכריך שוויצרי אדום.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.