קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות20
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירקות שורש ופאי פטריות עם ציפוי ביסקוויט רוזמרין

ירקות שורש ופאי פטריות עם ציפוי ביסקוויט רוזמרין
ירקות שורש ופאי פטריות עם ציפוי ביסקוויט רוזמרין דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 333 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רוזמרין, אבקת אפייה, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 67% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: ירקות שורש ופאי פטריות עם ציפוי ביסקוויט רוזמרין, ירקות שורש ופאי פטריות עם ציפוי ביסקוויט רוזמרין, ו סנדלר ירקות שורש עם ציפוי ביסקוויט צ'ייב.

הוראות

1
להביא 6 כוסות מים ו bouillonbase להרתיח בסיר גדול על בשר בינוני גבוה, ערבוב לפזר bouillon.
מרכיבים שתצטרך
בסיסבסיס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
Addcarots ו 5 מרכיבים הבאים. מבשלים untilvegetables הם מכרז, על 7 דקות.
3
ניקוז; מילואים ירקות מרק.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרקמרק
4
להמס חמאה באותו סיר על mediumheat.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים בצל; מטוגנים עד לתחיללהתייבש, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מערבבים שום androsemary; מערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
7
מוסיפים קמח; מערבבים 1minute. בהדרגה להקציף במרק שמור, ולאחר מכן שמנת ושרי. מבשלים עד הרוטב הואקצר ו מופחת 4 כוסות, לטאטא לעתים קרובות, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרי.שרי.
מרקמרק
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
מערבבים בצמחים שמורים ופטרוזיליה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
9
העברה מילוי לצלחת buttered 13x9x2-inchbaking. לעשות קדימה: ניתן לעשות 2 daysahead. מכסים בנייר כסף; צמרמורת.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
מחממים תנור ל 204°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
אופים מילוי, מכוסה, עד מבעבע, על 50 דקות.בינתיים, להכין ביסקוויטים.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים הראשון 4 מרכיבים בקערה גדולה להתמזג.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תוסיף חמאה. Usingfingertips, לשפשף בחמאה עד mixtureresembles ארוחה גסה. בהדרגה להוסיף 1 1 / 3 כוסות חלב חמאה, לזרוק עם מזלג untildough הוא רטוב באופן שווה והוספת morebuttermilk על ידי כפות אם יבש.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
זרוק בצק ביסקוויט על גבי מילוי חם על ידי כף גדושה על חופנים; מפזרים עםפדר.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
4
אופים חשוף עד tester insertedinto מרכז ביסקוויטים יוצא נקי, כ 45 דקות. מגניב 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
* זמין בסעיף התוצרת של manysupermarkets ו-specialty foods storesand Italian markets.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)בסיס מרק צמחוניבסיס מרק צמחוני6(חוֹרֶף)(מקל 3/4) חמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביות(מקל 3/4) חמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) חמאה צוננת(או יותר) חמאה צוננת2largesגזר גדול מאוד, קלופים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץגזר גדול מאוד, קלופים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ1גדולשורש סלרי( סלרי), קלופים, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץשורש סלרי( סלרי), קלופים, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשות, * שבור לחתיכות 1/2 אינץ', שטוףפטריות פורצ'יני מיובשות, * שבור לחתיכות 1/2 אינץ', שטוף2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טחוןרוזמרין טחון4largesשיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה2largesגזר לבן, מקולף, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץגזר לבן, מקולף, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ1גדולרוטבגה, מקולף, חתוך לקוביות 1/2 אינץרוטבגה, מקולף, חתוך לקוביות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)שרי יבש מיובאשרי יבש מיובא1לפת, קלופים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץלפת, קלופים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה unbleachedקמח לכל מטרה unbleached1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן