קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כדורי שלג אוריאו

כדורי שלג אוריאו
כדורי שלג אוראו עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 102 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם שוקולד בייקר, nonpareils, עוגיות oreo, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו כדורי שלג, כדורי שלג תוצרת בית, ו חג המולד שמחה פצצה עוגיות & כדורי שלג תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטבול צד 1 של כל עוגייה בשוקולד נמס; מקום, טבל-צדדים למעלה, במגש מרופד בנייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
2
מפזרים nonpareils.
מרכיבים שתצטרך
NonpareilsNonpareils
3
בואו לעמוד 20 דקות. או עד שהשוקולד יהיה מוצק.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "