קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות21
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כופתאות סרטנים-Slimmed

כופתאות סרטנים-Slimmed
אם $1.23 למנה נופל בתקציב שלך, כופתאות סרטנים-Slimmed יכול להיות יוצא מן הכלל חלב חינם ו pescatarian מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב דגים דרום מזרח אסיה, שום, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו עוגת זנגביל - רזה, פשטידת עוף מוגזת, ו פשטידת דלעת-רזה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 3 1/2 אינץ ' עגול ביסקוויט חותך, ספינת במבוק
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
2
כדי להפוך את הסלט: במחבת לא מקל קטנה, מערבבים יחד את השמן, חלפיניו, ושום. מערבבים ומטגנים על חום בינוני עד ריחני, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר את המחבת מהחום ולהוסיף את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים את התערובת לקערה בינונית, וקריר מעט. לזרוק את הגזר, כוסברה, מיץ ליים, רוטב דגים, בצל ירוק יחד עם תערובת חלפיניו. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
כוסברה.כוסברה.
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצל ירוקבצל ירוק
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
כדי להפוך את הכופתאות: בקערה בינונית, לשלב את בשר סרטנים, ערמונים מים, ביצה לבן, 1 כף חומץ, כוסברה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
כוסברה.כוסברה.
חלבוניםחלבונים
בשר סרטניםבשר סרטנים
חומץחומץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
להניח 6 עד 8 wontons על משטח עבודה. חתוך לתוך סיבובים עם חותך הביסקוויטים. מברשת קלה את פני השטח של כל עטיפה עם חומץ.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
חומץחומץ
7
מניחים כף רמה של מילוי הסרטן במרכז כל עטיפה. אסוף את העטיפה סביב המילוי, בכופתה פתוחה רופפת. הכופתה צריכה להיות שטוחה על הקרקעית עם כ 1/2 אינץ ' של העטיפה unfilled בחלק העליון על מנת להחזיק את הסלט לאחר אידוי. חזור עד המילוי משמש למעלה.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
8
מסדרים את הכופתאות על 1/4 אינץ ' בנפרד ב 2 עלי חסה מרופדת מאדות במבוק. מלא ווק או מחבת עם מספיק מים כדי לעלות לתחתית מדף הספינה, ולהביא את המים לרתיחה מעל חום גבוה. מחסנית את הקיטור במחבת, לכסות, קיטור הכופתאות עד המילוי מוגדר, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
9
הסר את ספינת הקיטור מהמחבת. למעלה כל כופתה עם 1/2 כפית גדושה של סלט גזר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מגישים מיד במחבת הספינה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

11 קילו קישואים,רוטב דגים דרום מזרח אסיהרוטב דגים דרום מזרח אסיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (על 2 גזר בינוני)גזר מגורר (על 2 גזר בינוני)1גדוללבן ביצהלבן ביצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טריים קצוצים (כוסברה)עלי כוסברה טריים קצוצים (כוסברה)2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוצים (כוסברה)עלי כוסברה טריים קצוצים (כוסברה)3ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)עוטף מלח כשרעוטף מלח כשר1(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש בשר סרטנים, הרים כדי להסיר חתיכות של פגז וסחוסגוש בשר סרטנים, הרים כדי להסיר חתיכות של פגז וסחוס2עלי רומייןעלי רומיין1בצל ירוק (לבן), קצוץבצל ירוק (לבן), קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורז מתובל, בתוספת יותר לפי הצורךחומץ יין אורז מתובל, בתוספת יותר לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי, כמו סויה או תירסשמן צמחי, כמו סויה או תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים קצוציםערמוני מים קצוצים242-inchsעטיפות wonton (3 1/2 אינץ ' מרובע), מופשר אם קפואעטיפות wonton (3 1/2 אינץ ' מרובע), מופשר אם קפוא0כדי 1/2 jalapeno צ'ילה (עם זרעים), טחוןכדי 1/2 jalapeno צ'ילה (עם זרעים), טחון

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.