קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

כיכרות פקאן דלעת

כיכרות פקאן דלעת
כיכרות פקאן דלעת יכולות להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. זה הר ד ' אובר יש 251 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר של קונדיטורים, שמן צמחי, אגוז מוסקט טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה לא כל כך מרהיב. נסו כיכרות מיני משמש-פקאן, כיכרות מיני פטל-פקאן, ו כיכרות שטרויזל מיני דובדבן-פקאן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הדלעת, השמן, הביצים והמים; מערבבים היטב. מערבבים לחומרים יבשים רק עד לאיחוד; מקפלים פנימה את הפקאנים.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
פקאניםפקאנים
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
3
כף לשניים משומנים 9 אינץ'. 5 אינץ'. מחבתות כיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בחום של 350 למשך 60-65 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
לזיגוג, שלבו את החמאה, הסוכרים והשמנת בסיר. מבשלים עד שהסוכר מתמוסס. מגניב במשך 20 דקות. מערבבים פנימה את הסוכר והווניל של הקונדיטורים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
זיגוגזיגוג
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מזלפים מעל כיכרות מקוררות.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות7896 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.