קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

כלב הפיקניק Idahoan®

כלב הפיקניק Idahoan®
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל כלב הפיקניק Idahoan®. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 192 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם סלרי, לחמניות קמח תפוחי אדמה, חניתות חמוצים כשרות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. . נסו פיצה תוצרת בית כלב ציפור, נקניקייה צמחונית קלויה, ו עוגת פיקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל נקניקיות עד הסוף. הכינו את פירה פירה בסגנון ביתי בסגנון אידהיאני לפי הוראות האריזה ומערבבים בחרדל טחון אבן.
מרכיבים שתצטרך
חרדל קרקע אבןחרדל קרקע אבן
נקניקיותנקניקיות
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים לא כלב על לחמניה ולהפיץ תערובת תפוחי אדמה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
גלולגלול
נקניקיותנקניקיות
3
להוסיף תוספות לטעמך. אין צורך בקטשופ!
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.