קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

כלבים ו Taters

כלבים ו Taters
כלבים ו Taters עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 534 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך נקניקיות בשר, גבינת צ'דר, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו תפוחי אדמה חומים עם כלבים, נקניקיות בהשראת תאילנדית: נקניקיות בגריל עם שום פינאטטי, ג'ינג'ר וכוסברה, ו תפוחי פרמזן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות ניתן לזווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.