קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

כנפי עוף מטוגנות פעמיים

כנפי עוף מטוגנות פעמיים
כנפי עוף מטוגנות פעמיים יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 25 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 475 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, כנפי עוף, זנגביל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. נסו כנפי עוף מטוגנות, כנפי עוף מטוגנות באסקבצ'ה, ו כנפי עוף קוריאניות מטוגנות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.