קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

כנפי עוף מפורסמות מחוף לחוף של סקוט

כנפי עוף מפורסמות מחוף לחוף של סקוט
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני אכילה, אז נסו את כנפי העוף המפורסמות מחוף לחוף של סקוט. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -35 גרם חלבון , 45 גרם שומן ובסך הכל 572 קלוריות . מתכון ללא גלוטן וקטוגני זה מגיש 4 ומחירו 1.88 $ למנה . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, כנפי עוף, אבקת שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין את זה היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 43% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: עוף החוף המערבי , עוף החוף המערבי של 30 , עוף החוף המערבי שלם 30 .

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם אפשרויות נהדרות עבור כנפי עוף. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את Anthem Estate Merlot Mt. Veeder Napa Valley Wine. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. Veeder Napa Valley Wine
Anthem Estate Merlot Mt. Veeder Napa Valley Wine
דובדבן שחור, וניל, עשיר