קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כרוב ירוק

כרוב ירוק
כרוב ירוק נטול גלוטן, מנה צדדית. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו פלפל, אבקת שום, מלח מתובל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. וזה די גרוע. נסו ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל), כרוב מטוגן, ירוק חרדל, וכריך שוויצרי אדום, ו עוגת כרוב ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, מביאים 3 ליטרים של מים לרתיחה ומוסיפים בשר מעושן, תיבול הבית, מלח מתובל ורוטב חם. להפחית את החום בינוני ומבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לשטוף את הירקות ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
3
הסר את הגבעולים הזורמים במורד המרכז על ידי החזקת העלה ביד שמאל והפשטת העלה עם יד ימין. העלים הצעירים העדינים בלב הכרוב לא צריכים להיות מופשטים. מחסנית 6 עד 8 עלים על גבי אחד את השני, להפשיל, לחתוך לפרוסות 1/2 עד 1 אינץ עבה.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
מוזנחמוזנח
גלולגלול
4
מניחים ירקות בסיר עם בשר ומוסיפים חמאה. מבשלים 45 עד 60 דקות, ערבוב מדי פעם. כאשר נעשה טעם ולהתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
חמאהחמאה
ירוקירוק
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מגישים עם המנה האהובה כמו בצד.
6
כדי להפוך את הבית תיבול, לערבב מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.