קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

כרוב פיקנטי ומרק אפונה שחור עיניים

כרוב פיקנטי ומרק אפונה שחור עיניים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל כרוב חריף מרק אפונה שחור עיניים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. גשו לסופר וקנו כרוב ירוק, בצל, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה מעולה. מתכונים דומים: מרק אפונה שחור עיניים עם Andouille & Collards, סלט אפונה חריף, ו אפונה שחורה פיקנטית.

הוראות

1
מחממים אותו ומוסיפים את הבצלים. Sauté במשך כ 5 דקות, עד שהם מתחילים חום.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מוסיף את הסלרי, פלפל ירוק ושום, ומבשל, ערבוב, במשך 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
מוסיפים את האפונה השחורה עיניים, מים, 1 כפית של הקורנית, ו 1/2 כפית של אורגנו. בישול: אם באמצעות סיר לחץ, לאטום את התנור ומבשלים במשך 10 דקות לאחר שהוא מגיע ללחץ גבוה; השתמש בשיטת שחרור מהיר כדי להפיל את הלחץ. אם בישול בסיר רגיל, לבשל עד אפונה הם מכרז, על 45-55 דקות. לאחר האפונה מכרז, להוסיף את כל שאר החומרים ומבשלים לפחות 25 דקות כדי לאפשר טעמים להתפתח.
מרכיבים שתצטרך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
4
מגישים עם אורז חום עם רוטב חריף נוסף. (
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
5
קישוטים עם אורגנו טרי הוא אופציונלי.)
מרכיבים שתצטרך
אורגנו טריאורגנו טרי

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה יבשה, הרים מעל ושטףאפונה שחורה יבשה, הרים מעל ושטף0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות (מועדף קלוי באש)עגבניות (מועדף קלוי באש)0(יכול להיות או להרחיק)קאיין (לפי הטעם)קאיין (לפי הטעם)2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלה — (לפי הטעם)פלפל צ'יפוטלה — (לפי הטעם)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק, גבעולים קשים הוסרו וירקות קצוץכרוב ירוק, גבעולים קשים הוסרו וירקות קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובש (מחולק)טימין מיובש (מחולק)3ציפורןשום, טחוןשום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,אורגנו (מחולק)אורגנו (מחולק)1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה ספרדית מעושנתפפריקה ספרדית מעושנת11 קילו קישואים,מלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק עגבניות חוזק כפול (או 2 כפות. רגיל)רסק עגבניות חוזק כפול (או 2 כפות. רגיל)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (או מרק ירקות)מים (או מרק ירקות)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.