קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

כרובית ותפוחי אדמה

כרובית ותפוחי אדמה
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? כרובית ותפוחי אדמה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 202 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל סראנו, כורכום, זרעי כמון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: כרובית ותפוחי אדמה, כרובית פעמיים תפוחי אדמה אפויים, ו Ww פירה עם כרובית.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את הדבק ג ' ינג ' ר שום, כוסברה, כורכום, ו 1/2 כוס מים בקערה קטנה. זהו מסאלה רטוב פשוט (תערובת תבלינים). תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר גדול, לחמם את השמן על חום בינוני גבוה עד מנצנץ אבל לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הפלפל הסראנו, מחכים 30 שניות, ואז מוסיפים את זרעי הכמון וממתינים עד שהם מסיימים להתיז.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף את masala הרטוב (זהיר, זה יהיה גם splutter). מבשלים עד הדבק מתעבה, מעמיק בצבע מעט, ושמן נוטף מתוך המערכת של מסאלה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את הכרובית ותפוחי אדמה, ערבוב כדי לצפות את הירקות עם מסאלה. מתבלים במלח ומוסיפים 1/2 כוס מים. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני 10 עד 15 דקות. לאחר מכן, להסיר את המכסה, מערבבים, ומבשלים עד הכרובית ותפוחי האדמה מבושלים דרך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים עם כוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
8
לזרוק את השום, זנגביל, שמן קנולה במעבד מזון מיני ולתת לו ללכת עד שהוא יוצר משחה חלקה למחצה. עדיין יהיו שם חתיכות קטנות, אבל בסך הכל, זה צריך להיות דומה למשחה.
מרכיבים שתצטרך
9
שמור את מה שאתה לא משתמש בצנצנת זכוכית קטנה. זה צריך להימשך במקרר במשך 2 עד 3 שבועות. זוהי תוספת טעימה למרינדות, רטבי פסטה, רטבים מערבבים ומטגנים, מתכונים איטיים לבישול, רוטב ועוד. תמיד היה לנו צנצנת של החומר הזה במקרר שלנו כשגדלנו.
מרכיבים שתצטרך