קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

כריך בשר חזיר מטוגן (אהוב המערב התיכון)

כריך בשר חזיר מטוגן (אהוב המערב התיכון)
כריך בשר חזיר מטוגן (אהוב המערב התיכון) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 689 קלוריות, 98 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 23 דקות. גשו לסופר וקנו קרקרים מלוחים, לחמניות המבורגר, שמן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. מתכונים דומים: רוטב סלט Merichkas-אל תפספסו על אהוב המערב התיכון הזה, ארוחת ערב: כריך בשר חזיר, ו גבינת חלפיניו כריך בשר חזיר פילה.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Menage Malbec טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.