קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

כריך פוקצ'ה הודו וירקות

כריך פוקצ'ה הודו וירקות
כריך הודו וירקות פוקאצ'ה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 80 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 15 מנות. אם יש לך פלפל, זיתים ממולאים פימנטו, גבינת מוצרלה לחתוך דק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: סנדוויץ 'פוקצ' ה ירקות איטלקי, כריך הודו פוקצ'ה אפוי, ו כריך הודו וירקות קליפורניה.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים.
2
ממלאים חצאי לחם עם שכבות של חצי טורקיה, תערובת ירקות, טורקיה הנותרים וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות את Il Molino Di Grace Solosangiovese Kianti Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
12 חודשים בין נירוסטה, חביות אלון סלבוני, barriques צרפתית ו tonneaux של שימוש שני.