קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כתום, אגוז & סלט סטילטון

כתום, אגוז & סלט סטילטון
כתום, אגוז & סלט סטילטון לוקח בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 324 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, מתכון ראשוני מגיש 4 . זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש שקיות g רקטות, תפוזים, שמן אגוז, חתיכת אגוז. וזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו אגס, שליו, אגוז וסלט סטילטון, סטילטון וקרקרים אגוז, ו סטילטון חגיגי ופאי אגוז.

הוראות

1
רוקן את שקיות הסלט לקערה גדולה. מקלפים את התפוזים מעל קערה קטנה כדי לתפוס את המיצים; ואז, על אותה קערה, לחתוך את המקטעים מן המגש.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
לטאטא את שמן אגוז לתוך מיץ תפוזים, עונה, ויוצקים מעל עלי הסלט. לזרוק את הסלט, ולאחר מכן לארגן על מגש גדול. פיזור על המקטעים הכתומים, אגוזי מלך סטילטון.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
שמן אגוזיםשמן אגוזים
סטילטוןסטילטון
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו