קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםסלט
מגזין

לאכול-שלך-סלט הגן

לאכול-שלך-סלט הגן
סלט אכול-את-הגינה שלך יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 82 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לכם חומץ אורז לא מלוח, שמן canolan, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט גינה כמעט מפורסם (חקיין גן זית), סלט גינה במרינדה / הכנת הגן, ו אי אפשר לאכול רק מאפה קינמון..

הוראות

1
בקערה קטנה, להקציף יחד שמן, חומץ, מלח, פלפל, טרגון.
מרכיבים שתצטרך
2
פרוסת מלפפון דק. פיצול 30 של האפונים השמנים ולהסיר את האפונה; להפריש. בעדינות לשטוף chervil, mche, ו mesclun בעדינות לסובב פעמיים טווה סלט לייבש את העלים ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
3
לשים ירקות בקערה גדולה לזרוק בעדינות אבל ביסודיות עם 3 כפות. ההלבשה (עלים צריך להיות מצופה בקושי), הוספת ההלבשה יותר במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
4
מחלקים ירקות בין הצלחות. לכל סלט, להוסיף כמה פרוסות של מלפפון, כמה אפונה הצמד סוכר (שניהם תרמילים שלמים רק אפונה), וכמה צנוניות.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף עם כל ההלבשה הנותרים, אם אתה רוצה, העליון עם פרחים שלמים עלי כותרת פרח.
6
* השתמש רק עלי כותרת אורגניים ופריחות unsprayed. אם אתה מגדל פרחים משלך משתילים, הקפד לקנות צמחים אורגניים ולא לרסס אותם כפי שהם גדלים. כדי לקנות פרחים אכילים, לנסות חנויות מכולת גורמה ושווקי החקלאים; למנוע פרחים מ פרחים ומשתלות.
מרכיבים שתצטרך