קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לבשל את הספר: בננה טארט טאטין

לבשל את הספר: בננה טארט טאטין
לבשל את הספר: בננה טארט טאטין עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 509 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, בצק עלים, כתום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו לבשל את הספר: אגס טארט טאטין עם לימון אניס, לבשל את הספר: טריקל, ו לבשל את הספר: טארט של אספרגוס טרגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 177°.
2
חותכים את החמאה שלך לקוביות ולשים לתוך מחבת צלייה עמוקה בצד חסון כ 7 1/2 x 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את המחבת על חום נמוך, לתת את החמאה להמיס, להוסיף את הסוכר, ומערבבים כל הזמן עד משולב לחלוטין. המשך לבשל במשך כ 5 דקות, או עד הסוכר מומס ואת התערובת היא זהובה caramelized. בינתיים, לקלף את הבננות, לחתוך אותם לאורכו, ולהניח אותם על גבי קרמל הזהב.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום, ואז מפזרים על הקינמון דק באח על גרידה של חצי התפוז שלך.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי להפוך את ציפוי הבצק שלך: אבק משטח עבודה נקי ומערוך עם קמח. במקום לשים את המאפה שלך למטה שטוח לגלגל אותו החוצה, למקם אותו על צדו לגלגל אותו משם, זה ייתן לך מרקם בהיר יותר, קריר.
מרכיבים שתצטרך
6
מרדדים את גיליון מאפה עד שיש לך צורה מלבנית בערך באותו גודל כמו המחבת שלך על 1/8 אינץ ' עבה. עטפו את המאפה שלכם מעל המערוך שלכם והניחו אותו בזהירות על מחבת הקלייה, בעדינות תוחבים אותה סביב הבננות כדי לוודא שהן מכוסות היטב, ללא פערים. באמצעות סכין או מזלג, לדקור את המאפה כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את המגש בחלק העליון של התנור שחומם מראש במשך 25 עד 30 דקות, עד הזהב.
8
כדי לשרת טארט טאטין שלך: כאשר טארט טאטין שלך מוכן אתה חייב לכבות אותו בבת אחת או שזה יהיה בסופו של דבר דבק למחבת. כדי לעשות זאת, לכסות את היד עם מגבת מטבח מקופלת, בזהירות להחזיק את המגש עם צלחת הגשה או לוח על גבי, בעדינות להפוך אותו. באמצעות קצה הסכין, למשוך פינה של המאפה למעלה כדי לבדוק אם הכל מבושל מתחת (אם לא, פופ אותו בחזרה לתנור עוד כמה דקות), ואז להקל את כל העניין מתוך המחבת.
מרכיבים שתצטרך
9
אם אתה משתמש קרם פרש או קצפת: לשים אותו לתוך קערה, באח על שאר גרידת התפוז שלך, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1
מפזרים כמה כפות של קוקוס מגורר unsweetened על צלחת במהירות לגלגל כף גלידה בו עד מצופה.
מרכיבים שתצטרך
2
תגיש את הטארט טאטין שלך ותאכל מיד!