קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות55
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

להיות שלי כריך עוגיות

להיות שלי כריך עוגיות
עוגיות סנדוויץ ' שלי עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח. מנה אחת מכילה 219 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 55. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ציפוי סוכריות שוקולד חלב, סוכריות סוכריות, עוגיות אוראו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון 9%, המנה הזו ניתנת לשיפור. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: להיות שלי דובדבן בראוניז, ממתקים לרוץ שלי, ו להיות שלי " שייק פודינג.

הוראות

1
במיקרוגל, להמיס 2 עוז. של ציפוי ממתקים בכל פעם, תוך ערבוב עד שהתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מורחים על גבי צמרות עוגיות; מקשטים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מניחים על נייר שעווה עד להתייצבות.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סנדוויץ'. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.