קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

לזניה עוף שמימי

לזניה עוף שמימי
לזניה עוף שמימי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 503 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם גבינת קוטג', חמאה, פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו השמימי" עוף " (Frichik) תבשיל, לזניה דה פולו קון Champiñones (לזניה עוף ופטריות), ו Pavlova שמימי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, ומטגנים 5 דקות או עד מכרז. מערבבים במרק וב-5 המרכיבים הבאים. שמור 1 כוס רוטב.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מרקמרק
3
מסננים תרד היטב, לחיצה בין שכבות של מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מערבבים יחד תרד, גבינת קוטג', והבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
תרדתרד
5
מניחים 3 אטריות לזניה בתבנית אפייה משומנת קלות 13 x 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
שכבה עם חצי מכל רוטב, תערובת תרד ועוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תרדתרד
רוטברוטב
7
מפזרים 1 גבינת צ ' דר כוס. חזור על הנוהל. למעלה עם שאריות 3 אטריות ורוטב כוס שמור 1. לכסות ולהירגע עד 1 יום קדימה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פסטהפסטה
רוטברוטב
8
אופים ב 350 במשך 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מפזרים עם גבינת צ ' דר 1 כוס הנותרים, ואופים 5 דקות נוספות או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
11
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו רוטב אלפרדו אור Cantadina, נמצא בסעיף החלב של הסופרמרקט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלפרדורוטב אלפרדו

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב אלפרדו דל שומן בקירוררוטב אלפרדו דל שומן בקירור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל קצוץעוף מבושל קצוץ9אטריות לזניה, מבושלאטריות לזניה, מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מופחת שומן של מרק עוף, לא מדוללקרם מופחת שומן של מרק עוף, לא מדולל1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תרד קצוץ קפוא, מופשרחבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות, מנוקזותפטריות פרוסות, מנוקזות1larges20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פימיאנטו חתוך לקוביות, לא משובץפימיאנטו חתוך לקוביות, לא משובץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר חדות גרוסות, מחולקותגבינות צ'דר חדות גרוסות, מחולקות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.