קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם בננה גזר

לחם בננה גזר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל לחם בננה גזר. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 735 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה מתבלין קינמון וכל דבר נחמד יש 58 אוהדים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך גרעיני חמניות, צימוקים זהובים, שיבולת שועל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו לחם גזר בננה, לחם בננה גזר, ו לחם בננה גזר (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,סודה לשתייהסודה לשתייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה בננה בשלה (כ 2 גדול)פירה בננה בשלה (כ 2 גדול)2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, לרוץ מזלג דרך לפני המדידהקמח לכל מטרה, לרוץ מזלג דרך לפני המדידה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים מוזהבים קצוצים, מושלכים עם כפית קמחצימוקים מוזהבים קצוצים, מושלכים עם כפית קמח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדבש או 1 כוס סוכרדבש או 1 כוס סוכר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני ללא שומן או שמנת חמוצה רגילהיוגורט יווני ללא שומן או שמנת חמוצה רגילה1(יכול להיות או להרחיק)מוסקטמוסקט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים קצוציםאגוזים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואגרעיני חמניות עבור זליפה מעל, אופציונליגרעיני חמניות עבור זליפה מעל, אופציונלי11 קילו קישואים,תמצית ונילתמצית וניל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה מלאה, לרוץ מזלג דרך לפני המדידהקמח חיטה מלאה, לרוץ מזלג דרך לפני המדידה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את הקינוח עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "