קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם חלפיניו חמוציות מטקסס

לחם חלפיניו חמוציות מטקסס
לחם חלפיניו חמוציות טקסס הוא צמחוני לחם. מנה אחת מכילה 491 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מיץ תפוזים, קמח, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו לחם חמוציות Jalapeno טקסס, לחם חלפיניו חמוציות מטקסס, ו טקסס ג'לי חלפיניו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. גריז 2 מחבתות כיכר גדולות או 6 מחבתות כיכר קטנות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מערבבים מרכיבים יבשים, כולל אגוזים, בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים מרכיבים רטובים ואוכמניות בקערה בינונית. הפוך באר במרכז מרכיבים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים מרכיבים רטובים לתוך הבאר ומקפלים רק עד מרכיבים יבשים לחים.
5
התערובת תהיה נוקשה. אל תערבבי יתר על המידה.
6
פרושים לתוך מחבתות ואופים 70 דקות עבור מחבתות כיכר גדולות או 30-35 דקות עבור מחבתות כיכר קטנות. צמצם את זמן האפייה 5-10 דקות למחבתות כהות. מגניב 10 דקות לפני הסרת מחבתות. מגניב לחלוטין לפני עטיפה והקפאה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה רגילה, נמסהחמאה רגילה, נמסה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שק חמוציות, קצוץ גסשק חמוציות, קצוץ גס3ביצים, מכותביצים, מכות510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל המטרהכוסות קמח לכל המטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)ג'לי jalapeno (להגדיל עבור יותר ג'לי jalapeno (להגדיל עבור יותר "חום")1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן, קצוץפקאן, קצוץ2(חוֹרֶף)סלסה קלהסלסה קלה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי