קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם פקאן דלעת-חמוציות עם קצפת שתויה

לחם פקאן דלעת-חמוציות עם קצפת שתויה
לחם פקאן דלעת חמוציות עם קצפת שתויה עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 386 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-10 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, ביצים, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו תפוח, חמוציות וטורטיית פקאן עם קצפת מתובלת, עוגת דלעת ללא אפייה עם קצפת מייפל-פקאן, ו עוגת דלעת פקאן פיצה קינוח עם שמנת מייפל מוקצפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 163°. ריסוס 9x5 אינץ מחבת כיכר עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
1 מקל בתוספת 1 כף חמאה, מרוכך1 מקל בתוספת 1 כף חמאה, מרוכך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה גדולה, לנצח חמאה, סוכר מגורען וסוכר חום עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מערבבים ביצים, דלעת וחלב. מערבבים קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח ותבלינים עד מעורבב. מערבבים בפקאנים ואוכמניות. בלילת כפית למחבת.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
אופים 1 שעה 5 דקות עד 1 שעה 15 דקות או עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי (סדק על פני השטח העליון צריך להיראות יבש). מגניב 10 דקות; להסיר מחבת מתלה קירור. מגניב לחלוטין, על 1 שעה 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
בקערה עמוקה גדולה ומקוררת, להכות מרכיבים ציפוי עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד התערובת מתחילה להתעבות. בהדרגה להגדיל את המהירות גבוהה להכות עד פסגות נוקשות טופס. פרוסת לחם; לשרת עם מנה של ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומר (לא תערובת פשטידת דלעת)דלעת משומר (לא תערובת פשטידת דלעת)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Grand Marnier או מיץ תפוזיםGrand Marnier או מיץ תפוזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות ממותקיםחמוציות מיובשות ממותקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה