קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

לימון & סגול טפטוף עוגה

לימון & סגול טפטוף עוגה
לימון & ויולט טפטוף עוגה לוקח מסביב 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 15 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 175 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 103 אוהדים. גשו לסופר וקנו ביצים, מיץ לימון, קליפה של 1 לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון של 9%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגת טפטוף לימון, עוגת טפטוף לימון, ו עוגת טפטוף לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 180c/גז 4 / מאוורר תנור 160c. חמאה קו הבסיס של פח מלבני רדוד (כ 18x28cm/7x11in) עם אפייה קלף. עצה כל מרכיבי העוגה לתוך קערה גדולה ערבוב והכה במשך 2-3 דקות, עד התערובת טיפות בקלות את הכף.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
כפית את התערובת לתוך הפח להחליק את פני השטח עם החלק האחורי של כף.
3
אופים במשך 30-40 דקות, עד זהב המשרד למגע. בינתיים, להפוך את הדובדבן: לנצח יחד את מיץ לימון וסוכר, לשפוך את התערובת באופן שווה על העוגה בזמן שהוא עדיין חם, ואז להשאיר להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
חותכים את העוגה לתוך 15 ריבועים. מעל כל אחד עם סגול גבישי וכדור מימוזה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

העוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.