קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

לקס פראי תוצרת בית

לקס פראי תוצרת בית
Lox אלסקה פראי תוצרת בית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 131 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. מתכון זה מ SippitySup יש 34 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך טרגון, פלפל סדוק טרי, וודקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. , שהוא מוצק. נסו פילה סלמון אלסקה פראי, כריכי סלמון אלסקה פראיים, ו סלט סלמון אלסקה פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סלמון, צד העור למטה, על גיליון גדול של פלסטיק לעטוף, ומפזרים אותו עם וודקה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
2
מערבבים יחד את המלח והסוכר, ואז מפזרים על הצד הבשר של הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מערבבים יחד את עלי המפרץ, שמיר, שאלוט, פלפל, טרגון ופלפל ירוק. מכסים את צד הבשר של הסלמון בתערובת זו, מקפידים לצפות אותו לחלוטין.עוטפים את הדגים היטב, ומקררים במשך כ 48 שעות, משוקלל עם צלחת וכמה פחיות של ירקות (או דומה). בדוק את הדגים כל 12 שעות בערך ולנקז את כל נוזל עודף. לפתוח את הסלמון, ולשטוף את התרופה. יבש, ואז לחתוך על ההטיה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
שמירשמיר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
תגיש כרצונך.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.