קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

מאהי מאהי בגריל

מאהי מאהי בגריל
ניתן להכין את המתכון מאהי מאהי בגריל תוך כ-30 דקות. למנה העיקרית הזו יש 208 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -4 היו אומרים שהוא פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש פפאיה, אננס, פתיתי פלפל ופלפל. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי דיאטה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בזיליקום כתום מאהי מאהי בגריל עם מתכון ירקות מוקפצים, פילה מאהי מאהי בגריל של בק במרינדת ג'ינג'ר סויה, ו פילה מאהי מאהי בגריל של בק במרינדת ג'ינג'ר סויה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את רוטב הטריאקי, מיץ השרי או האננס והשום; הוסף מאהי מאהי. חותם שקית ולהפוך מעיל; במקרר עבור 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
מאהי מאימאהי מאי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
בינתיים, בקערה גדולה, שלבו את מרכיבי הסלסה. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. צולים מאהי מאהי, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מאהי מאימאהי מאי
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנטה טרייה טחוןמנטה טרייה טחון2שיני שוםשיני שום1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1kgsfillets mahi mahi כל)fillets mahi mahi כל)1( חצילים)מנגו, קלופים וחתוכים לקוביותמנגו, קלופים וחתוכים לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפאיה קלופה קצוצהפפאיה קלופה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי בקוביותאננס טרי בקוביות2(חוֹרֶף)שרי או מיץ אננסשרי או מיץ אננס11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב טריאקי עם נתרן מופחתרוטב טריאקי עם נתרן מופחת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

מאהי מאהי בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.