קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות14
ציון בריאות4
מגזין

מאפינס חמוציות-תפוז

מאפינס חמוציות-תפוז
מאפינס חמוציות-כתום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף ארוחת הבוקר שלך. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 139 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 14 מנות. אם יש לך חלב אורז, חמוציות, זרעי פשתן טחונים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 35%. נסו מאפינס חמוציות-תפוז, מאפינס אוכמניות כתומות, ו מאפינס תפוזים חמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שימו את החמוציות בקערה ושפכו עליהם מים חמים וצוף אגבה. מערבבים ומניחים בצד לפחות 15 דקות כדי לאפשר את חמוציות כדי לנפח. מחממים התנור ל 400ºF. לרסס את מחבת מאפין עם תרסיס שאינו מקל או להשתמש במחבת סיליקון או מאפין liners. בקערה גדולה, מערבבים יחד את החומרים היבשים: קמחים, זרעי פשתן, סוכר, מחליף ביצים, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. בקערה אחרת, מערבבים יחד מיץ תפוזים, סויה, רוטב תפוחים, וניל וגרידת תפוזים. מסננים את הנוזל מן החמוציות לתוך החומרים הנוזליים. הפוך היטב במרכז החומרים היבשים ולהוסיף נוזל. מערבבים רק עד כל הקמח הוא רטוב,לא מערבבים יתר על המידה. מערבבים באוכמניות ואגוזים. הבלילה כפית לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
מחליף ביציםמחליף ביצים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
גרידה כתומהגרידה כתומה
זרעי פשתןזרעי פשתן
סוימילקסוימילק
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
בישול פולנטהבישול פולנטה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים במשך 12 עד 16 דקות או עד קיסם שיניים מוכנס במרכז מאפין אחד יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
הסר מחבת מאפין למתלה תיל. מגניב במשך 5 עד 10 דקות לפני הסרת מאפינס בזהירות מכוסות. עושה על 14-16 מאפינס בגודל רגיל.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקטר אגבהנקטר אגבה11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות לא ממותקותחמוציות מיובשות לא ממותקות1(חוֹרֶף)אבקת תחליפי ביצים (מותג Ener-G או תוצרת בית)אבקת תחליפי ביצים (מותג Ener-G או תוצרת בית)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי פשתן טחוןזרעי פשתן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב סויה או אורזחלב סויה או אורז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לבן בלתי חרוךקמח לבן בלתי חרוך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב תפוחים לא ממותקרוטב תפוחים לא ממותק11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)אגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה