קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות20
מגזין

מאפינס סובין-ג'ינג'רום

מאפינס סובין-ג'ינג'רום
צריך ארוחת בוקר צמחונית? מאפינס סובין-Gingerum יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 143 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סובין חיטה, שמן צמחי, אבקת אפייה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו מאפינס סובין קינמון תפוח / סופר סובין מאפין הבלילה, פוסט צימוקים סובין תפוח רוטב סובין דגנים מאפינס, ו מאפינס סובין שיבולת שועל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). כוסות מאפין מעילים קלות עם ספריי בישול או קו עם ספינות מאפין נייר.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה בינונית, להכות יחד שמן, רסק תפוחים, חלב, יוגורט, ביצה, ריבת תות, ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
ריבת תותריבת תות
רסק תפוחיםרסק תפוחים
יוגורטיוגורט
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
במעבד מזון, לטחון דגני פתיתי סובין לאבקה דקה; זה צריך לעשות על 1 1/4 כוסות קמח.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי סוביןפתיתי סובין
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מעבירים לקערה גדולה, ומערבבים יחד עם קמח מחיטה מלאה, סובין חיטה, קמח כוסמת, אבקת אפייה, סודה לשתייה, סוכר חום, זנגביל טחון, תבלין פשטידת דלעת, allspice, ואגוז מוסקט הקרקע.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
קמח כוסמתקמח כוסמת
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
סוכר חוםסוכר חום
סובין חיטהסובין חיטה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים תערובת רסק תפוחים, ומערבבים ביסודיות. תערובת כפית לתוך כוסות מאפין מוכן, מילוי עד לרמה עם החלק העליון של כוסות מאפין.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
6
אופים בתנור שחומם מראש 26 עד 30 דקות, או עד בדיקת מאפינס נעשה עם קיסם.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
הסר מאפינס מן פאן, מגניב על מדפים תיל.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני בראן פתיתיםדגני בראן פתיתים2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת1גדול במיוחד2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל דל שומןיוגורט רגיל דל שומן0(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'3(חוֹרֶף)ריבת תותריבת תות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין חיטהסובין חיטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה