קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות23
מגזין

מאפינס פשתן בננה

מאפינס פשתן בננה
מאפינס פשתן בננה יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 543 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. 21 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו נבט חיטה, אגוז מוסקט, אבקת אפייה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: מאפינס פשתן בננה מחיטה מלאה, מאפינס ארוחת בוקר בננה-פשתן, ו מאפינס פשתן בננה עבה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.