קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס שיבולת שועל שוקולד מריר

מאפינס שיבולת שועל שוקולד מריר
גשו לסופר וקנו מלח, איך מים, שזיפים מיובשים מזון לתינוקות, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו שוקולד מריר, עוגיות שיבולת שועל עם חמאה משחימה, שיבולת שועל דלעת שוקולד מריר, ו עוגיות שיבולת שועל שוקולד מריר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות. קו 12 כוסות מאפין עם נייר או ספינות נייר או פשוט לרסס עם תרסיס אפייה.טוחנים את שיבולת השועל במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
1 מקל בתוספת 1 כף חמאה, מרוכך1 מקל בתוספת 1 כף חמאה, מרוכך
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוסיפים את אבקת הקקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח ודופק לערבב. פתח את המעבד ולהוסיף מים חמים (או קפה), רסק תפוחים, חלבונים ביצה, יוגורט, סוכר (או סיבים), וניל ותמצית שוקולד (אם באמצעות). תהליך עד מעורב היטב, לעצור כדי לגרד צדדים של מעבד.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שוקולדתמצית שוקולד
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
הסר העליון של המעבד ומערבבים את שבבי השוקולד (או לשפוך תערובת לתוך קערה אם זה יותר קל לך)לחלק את התערובת בין 12 כוסות מאפין — זה צריך לבוא כמעט לחלק העליון. שים בתנור, להגדיר את הטיימר במשך 18 דקות.מיד להפחית את החום ל 350 F.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
עגבניות ענבים חצויות (רצוי צהובות ואדומות)עגבניות ענבים חצויות (רצוי צהובות ואדומות)
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
אופים ב 350 במשך 18 דקות או עד מאפינס להופיע להגדיר.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בואו להתקרר ולהגדיר בכוסות.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת שוקולד צ'יפס מרירתוספת שוקולד צ'יפס מריר1(יכול להיות או להרחיק)תמצית שוקולד (אופציונלי)תמצית שוקולד (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת הקקאו השחורה של הרשיאבקת הקקאו השחורה של הרשי2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרוקן* רסק תפוחים או שזיפים טהורים מזון לתינוקותמרוקן* רסק תפוחים או שזיפים טהורים מזון לתינוקות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר או סיבים או הבחירה שלך של ממתיק שאינו נוזלי = כדי 3/4 כוס סוכרסוכר או סיבים או הבחירה שלך של ממתיק שאינו נוזלי = כדי 3/4 כוס סוכר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט וניל או רגיליוגורט וניל או רגיל11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חם או איך מיםקפה חם או איך מים