קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות10
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מה ELLE...אגרול אפוי

מה ELLE...אגרול אפוי
מה ELLE...אגרולים אפויים עשויים להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת המתכון hor d ' ouvre שלך. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 186 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. . אם יש לך ערמוני מים, פלפל, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו סלט עבור Elle - ארוחת ערב קלה וזכרונות של חבר יקר, אגרול אפוי, ו אגרול Tex-Mex אפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F (220 מעלות C). משמנים קלות תבנית אפייה.
2
מעיל מחבת גדולה עם ספריי בישול nonstick וחום על חום בינוני; לבשל ומערבבים גזר, נבטי שעועית, ערמוני מים, פלפל ירוק, בצל ירוק, ושום עד ירקות הם פריך, על 3 דקות. מערבבים בעוף עד מחומם דרך, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קורנפלור, מים, רוטב סויה, 1 כפית שמן, סוכר חום, וקיין בקערה קטנה; מערבבים לתוך תערובת עוף. מביאים לרתיחה על חום גבוה ומערבבים, בישול עד רוטב מעובה, על 2 דקות; להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
4
כפית 1/4 תערובת עוף כוס בשליש התחתון של עטיפת אגרול אחד. מקפלים צדדים לכיוון מרכז להתגלגל בחוזקה; מקום בצד התפר למטה על תבנית אפייה מוכנה. חזור עם מילוי ועטיפות שנותרו. ספריי העליון של אגרולים עם ספריי בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים בתנור שחומם מראש עד השחמה קלה, 10 עד 15 דקות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.