קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

מולים אלה דיאבולה

מולים אלה דיאבולה
מולים אלה Diavolan הוא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 581 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם יין, לינגוויני עגבניות מיובשות, פתיתי פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו עוף alla Diavola, מולים Fra Diavola, ו Polletto Alla Diavola מתכון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל פתיתי שום ופלפל אדום בשמן במחבת כבדה 12 אינץ עמוק מעל חום מתון, ערבוב, עד ריחני אבל לא השחמה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות עם מחית, רסק עגבניות, עשבי תיבול, צלפים, זיתים ויין ומבשלים, חשופים, מערבבים מדי פעם ומפרקים עגבניות, עד שהרוטב סמיך, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
עשבי תיבולעשבי תיבול
רוטברוטב
ייןיין
3
לבשל לינגוויני בסיר 6 עד 8 ליטר של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה, ולאחר מכן לנקז במסננת.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
4
בעוד פסטה מבשלת, להגדיל את החום מתחת לרוטב בינוני גבוה ולהוסיף מולים, ואז לבשל, מכוסה, עד מולים פשוט לפתוח רחב, לבדוק לעתים קרובות לאחר 3 דקות והעברה לקערה. (להשליך כל מולים שנותרו סגורים לאחר 6 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים לינגוויני עם מולים ורוטב ומקשטים עם עירית.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
מוליםמולים
עיריתעירית
רוטברוטב
6
הערה של טבחים: ממש לפני הבישול, מולים נקיים על ידי קרצוף אותם היטב עם מברשת מתחת למים קרים וגירוד את כל ספחות עם סכין. אם הזקן עדיין מחובר, להסיר אותו על ידי משיכת אותו מקצה אל ציר או על ידי משיכת חיתוך אותו עם סכין. רוטב העגבניות, ללא מולים, יכול להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מוליםמולים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.