קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

מולים מאודים ביין לבן

מולים מאודים ביין לבן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מולים מאודים ביין לבן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 335 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. 136 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, שאלוט, 4 בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: מולים מאודים ביין לבן, מולים מאודים ביין לבן, ו מולים מאודים עם יין לבן ושום.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.