קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

סלסה אבטיח

סלסה אבטיח
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו לרפרטואר שלך, סלסת אבטיח עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. לארוחה זו יש 22 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. תמורת 16 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו פלפל, בזיליקום, דבש ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל המקסיקני. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע הקיץ שלך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 24% . הציון הזה לא כל כך מצוין. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלסת אבטיח , סלסת אבטיח וסלסת אבטיח .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את האבטיח, המלפפון, הבצל, הפלפלים ועשבי התיבול.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
גבינת שמנת צמחית לגינה מופחתת שומן למריחהגבינת שמנת צמחית לגינה מופחתת שומן למריחה
פרוסות סלמי דקותפרוסות סלמי דקות
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2 כפות וויסקי מחית חמוצה2 כפות וויסקי מחית חמוצה
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מטפטפים דבש ומיץ ליים; לזרוק בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
3
מקררים לפחות שעה.
4
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט) עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש זר של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.