קושיקשה
מוכן ב58 דק.
מנות2
ציון בריאות72
מגזין

מולים רביגוטה

מולים רביגוטה
Ravigote מולים נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 2 מנות. מתאבן זה יש 735 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם טרגון, קורניצ'ון, מיץ צדפות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 58 דקות. נסו Ravigote מולים, מולים על פגז חצי עם רוטב Ravigote, ו שעועית ירוקה עם רוטב רביגוטה (מתכונים דומים).

מרכיבים

2אפיית תפוחי אדמה, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ ' עם עור עזב עלאפיית תפוחי אדמה, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ ' עם עור עזב על2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס cornichonsפרוס cornichons11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טרי טחוןטרגון טרי טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)48 מולים (על, שפשף debearded48 מולים (על, שפשף debearded2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.