קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות15
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוסל פריטרס

מוסל פריטרס
טוגני Mussel עשויים להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 52 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לך אבקת אפייה, בזיליקום, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו מרק Mussel, מגש Po ' pei Mussel, ו מרק צדפות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו