קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות57
מגזין

מזון החתול של סמוקי (התפשטות סלמון קר)

מזון החתול של סמוקי (התפשטות סלמון קר)
מזון החתול של סמוקי (התפשטות סלמון קר) דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה סביב 100 גרם חלבון 76 גרם של שומן, וסך הכל 1203 קלוריות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, פתיתי פטרוזיליה, חזרת, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. . עם כפית מתכונים דומים: סלמון מעושן מתוק, עוטפת חסה סמוקי סלמון, ו עדשים אפויים BBQ סמוקי, סלמון עץ ארז.

הוראות

1
מסננים את הסלמון, מסירים עצמות וחתיכות עור, ומניחים את הסלמון לקערה. פתית את הסלמון עם מזלג. מערבבים בצל, מיץ לימון, חזרת, ומלח עד התערובת משולבת היטב. מוסיפים ממרח גבינת שמנת סלמון מעושן, כמה כפיות בכל פעם, עד הממרח משולב היטב. לארוז לתוך מיכל המשרתים, ומפזרים פטרוזיליה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
ממרח גבינת שמנתממרח גבינת שמנת
סלמון מעושןסלמון מעושן
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.