קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

מחבת אורז עוף

מחבת אורז עוף
מחבת אורז עוף היא מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב. מתכון זה מכסה 37% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 754 קלוריות, 59 גרם חלבון ו-19 גרם שומן. אם יש לכם מלח, שיני שום, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-30 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 75%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מחבת אורז עוף, מחבת אורז עוף, ומחבת עוף ואורז.

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים עוף על אש בינונית בשמן במשך 3-4 דקות מכל צד או שמדחום בשר מצביע על 170°.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הסלרי, הבצל והפלפלים; מבשלים עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה שעועית ופטריות עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
3
מערבבים פנימה את המרק, המים והתבלינים. להביא לרתיחה. מערבבים פנימה אורז; מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מניחים לעמוד במשך 5 דקות או עד שהאורז רך; לטשטש אורז עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם מרק עוףהאם מרק עוף3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה קפואה, מופשרתשעועית ירוקה קפואה, מופשרת4בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)תיבול לימון-פלפלתיבול לימון-פלפל128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצנצנת חתכה פטריות, סחוטהצנצנת חתכה פטריות, סחוט128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצנצנת חתכה פטריות, סחוטהצנצנת חתכה פטריות, סחוט0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן370אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן Uncooked Minute ® אורז לבן Uncooked Minute ®370אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן Uncooked Minute ® אורז לבן Uncooked Minute ®75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צהוב מתוק קצוץפלפל צהוב מתוק קצוץ